FAQ

FAQ

Najčastejšie otázky

no, samozrejme! Naša základná hodinová sadzba je 15 € s DPH a využíva sa pri akomkoľvek upratovaní do 3 hodín. Naša minimálna cena je tak 45 €, či už upratovanie trvá 3 hodiny alebo menej.

Ak vaše upratovanie trvá 4-11 hodín, šetríte s nami 10 % a vaša hodinová sadzba sa zníži na 13,5 €.

Ak vaše upratovanie trvá 12 hodín a viac alebo si predplatíte 50 hodín vopred pri dĺžke jedného upratovania aspoň 4 hodiny, šetríte s nami až 20 % a vaša hodinová sadzba je 12 €.

Kompletné ceny nájdete prehľadne usporiadané aj v našom cenníku a ak máte akékoľvek otázky, neváhajte nás kontaktovať. Rôzne konkrétne príklady aj s presnými výpočtami cien si môžete pozrieť aj v našich prípadových štúdiách.

Môžem rozhodnúť, čo pri upratovaní vynechať a znížiť si tak cenu?

Áno, môžete. Túto možnosť klienti využívajú, ak majú obmedzený budget, alebo časť upratovania zvládnu sami a potrebujú len pomôcť. Alebo sa táto možnosť určí pre krátkosť času po našej vzájomnej dohode. Napríklad, štandardné upratovanie 3-izbového bytu trvá 4 hodiny pri cene 54 € (4 x 13,5). Pri vynechaní náročnej kuchyne, ktorú si pani domáca robieva sama, sa dostaneme na 3 hodiny a teda minimálnu cenu 45 € (3 x 15).

Štandardne upratujeme každý pracovný deň v čase medzi 8:00 – 16:00. Vo výnimočných prípadoch tento čas mierne upravíme podľa potreby, keď je nutné niekde začať skôr, či niečo dokončiť. Cez sviatky a víkendy bežne nepracujeme, no podľa požiadaviek a okolností sa vieme dohodnúť aj v tieto dni.

Váš termín, resp. čas príchodu, je vždy vopred dohodnutý a rovnako vždy sa snažíme, aby bol z oboch strán aj dodržaný a nevybočili sme tak z nášho denného harmonogramu.

Na každú dohodnutú zákazku si všetko potrebné starostlivo pripravíme a prinesieme. Okrem vysávača majú naše pani upratovačky so sebou všetko potrebné. Od mopu s vedrom, cez všetky možné hubky a handričky, až po všetky čistiace prostriedky. Vy sa nestaráte o nič, len o sprístupnenie objektu. Vysávač vieme priniesť tiež, a to za príplatok 10 € jednorazovo alebo 24 € mesačne.

Len pri požadovanom žehlení je nám nutné okrem vecí na žehlenie pripraviť aj žehličku a žehliacu dosku, tie so sebou nikdy nenosíme.

Používame rokmi a skúsenosťami overené čistiace prostriedky rôznych značiek. Vždy z danej značky len to vyskúšané a účinné. Ponúkame aj eko-upratovanie, kedy naše štandardné čistiace prostriedky nahrádzame „eko“ variantami od značiek Frosh a Ecover. Niektoré z nich využívame pre ich vysokú účinnosť aj v rámci štandardného upratovania.

Nie, nemusíte, ale môžete. Závisí to od viacerých okolností a našej dohody, no konečné rozhodnutie, či budete pri upratovaní je vždy na vás. Najčastejšie upratujeme prázdne objekty, hlavne menšie byty, ktoré náš tím zvládne za krátky čas a každá osoba navyše je skôr prekážkou. Ale bežne sa prispôsobujeme aj chodu rodiny vo väčšom byte, dome či kancelárii, rovnako ako sa oni prispôsobujú nám – presunú sa do inej miestnosti a podobne.

Čas upratovania sa začína rátať časom nášho príchodu na objekt. Končí zavretím dverí a opustením objektu.

Pri pravidelných klientoch sa bez debaty dodržiava stanovený čas, ktorý sa mení len pri občasných službách navyše. Odhadovaný čas pri novom objekte sa vždy musí niekde stretnúť s realitou a teda výsledný čas vždy závisí od reálneho stavu a času upratovania. Pri nových klientoch sa väčšinou s odhadovaným časom tiež trafíme, či už s obhliadkou alebo bez nej. Avšak stáva sa, že pri prvom upratovaní sa čas môže o niečo navýšiť, keďže si byt nastavujeme na náš štandard a v ďalších upratovaniach ho už len udržiavame. Pre túto potrebu máme zavedenú polhodinovú tarifikáciu. Ak reálny čas presiahne stanovený odhad o max. 30 minút, vy neplatíte celú hodinu navyše, my tým nič nestrácame a obe strany sú spokojné.

Vždy toľko, koľko sa dohodneme. Základným kľúčom na pridávanie počtu pracovníkov je ale veľkosť objektu. Na malé byty do 3 hodín času zvyčajne chodí jedna pani upratovačka, na väčšie byty a menšie domy 2-členný tím a na veľkometrážne byty či domy 3-členný tím. Pre vás je podstatné, že pri akomkoľvek počte pracovníkov zaplatíte vždy rovnako. No a samozrejme platí pravidlo, čím viac pracovníkov, tým kratší čas.

Vždy sa snažíme vyhovieť tejto požiadavke, aj keď to nie stále je možné. Je to aj jeden z dôvodov prečo využívame prácu v tímoch – aby aspoň jeden z pracovníkov poznal daný objekt a zaučil ďalších v prípade ak niekto vypadne. Rovnako ak na daný objekt chodí len jedna pani upratovačka, už na začiatku si zaškolíme dve, aby sa v prípade potreby vedeli striedať.

Pri hľadaní voľného termínu má vždy prednosť pravidelný klient. Okrem toho, že pravidelné termíny sú termíny fixné a menia sa len výnimočne, ak pravidelný termín vyjde na sviatok, vždy sa ho snažíme včas nahradiť. Rovnako každý pravidelný klient využíva 10%-nú a vo väčšine prípadov až 20%-nú zľavu zo základnej sadzby, ak za daný mesiac využíva aspoň 8 hodín našich služieb.

Našich zamestnancov si poctivo preverujeme a pracovný pohovor u nás má niekoľko úrovní. Potom nasleduje zaškolenie a overovanie si schopností priamo na zákazkách. Samozrejme, spočiatku nechodí nový pracovník na zákazku nikdy sám. Vždy na neho niekto dohliada a kontroluje ho. Prejde dlhý čas, kým sa presvedčíme jednak o kvalite upratovania a jednak o zodpovednosti a diskrétnosti. Za tento čas nás daný pracovník musí presvedčiť aj o svojej dôveryhodnosti. Niektorí týmto zdĺhavým procesom prejdú a stanú sa súčasťou nášho tímu, s inými sa musíme rozlúčiť. Rôzne nehody a náhody sa z času načas stávajú, a preto sme poistení voči možnému poškodeniu až do výšky 200 000 €.

Áno, samozrejme. Bežne to klienti ale aj my ako firma využívame. Častým príkladom je, keď naraz na jednom objekte robíme okrem upratovania aj umývanie okien či tepovanie. Všetko závisí od vzájomnej dohody ako aj preferencií klienta, časového plánu či dostupných kapacít.

Každá naša pracovná zmluva má internú doložku o mlčanlivosti. Vysvetlenie významu diskrétnosti v našom obore je aj súčasťou zaškolenia každého nového pracovníka. Nehovoriac o tom, že diskrétnosť voči klientom je súčasťou našej firemnej kultúry, a tak to už vo firme všetci berú ako samozrejmosť.  Naši dlhoroční zamestnanci tak prirodzene dohliadajú na tých novších, a v neposlednom rade sú tu aj kontroly manažérov, ktoré ale vzhľadom na vyššie uvedené zvyčajne nie sú nutné. Jednoducho povedané, nikto sa nedozvie o pomeroch vo vašej domácnosti alebo firme.

Možností je viacero. Najrýchlejšie je priamo volať na číslo +421 905202285, kde si už okrem cenového odhadu viete rovno preveriť aj dostupnosť termínov. Podobne rýchle je overenie dostupnosti či ceny cez náš live chat, kde vám počas dňa ktorýkoľvek z našich manažérov, ktorý je práve online, pomôže s vašimi otázkami a rovno vám termín rezervuje.

Na objednávky využívame aj náš kontaktný formulár, kde vás po vyplnení základných údajov a ľubovoľného textu zakrátko kontaktujeme. No a samozrejme využívame aj klasickú objednávku cez e-mail, kde na info@cleaningservice.skuvediete základné údaje ako adresu a telefonický kontakt s krátkym popisom o aký objekt sa jedná a o aké služby máte záujem.

Áno, hovoríme. Presnejšie, jedna konkrétna osoba vo firme má vždy na starosti všetkých aktuálnych zahraničných, resp. anglicky hovoriacich klientov. Zastihnete ju na telefónnom čísle +421 948422449 alebo na e-maily jana@cleaningservice.sk.

Využívame prevod na účet po vystavení faktúry ako aj platbu v hotovosti. Najčastejšou platobnou metódou je u nás jednoznačne platba prevodom na účet raz mesačne po vystavení finálnej faktúry za všetky poskytnuté služby v danom mesiaci. Platbu v hotovosti využívame najmä pri jednorazových klientoch, resp. pri nižšej frekvencii upratovania alebo ak ju klient vyslovene preferuje.

Pri nedostupných oknách je nutná obhliadka, aby sme zistili do akej miery sú pre nás nedostupné. Ak ich realizáciu nezvládneme sami, vyžívame spoluprácu externých horolezcov.

Konečná cena upratovania sa vždy odvíja od hodinovej sadzby a celkového počtu strávených hodín (tzv. normohodín – počet osôb na objekte x počet hodín upratovania).

Ak 2 pani upratovačky strávia upratovaním bytu 2 hodiny, výsledná suma bude 4-krát (2×2)  násobená hodinová sadzba. Tú máme nastavenú v troch cenových úrovniach. Základná hodinová sadzba je 15 € s DPH pre akékoľvek upratovanie do 3 hodín. Strieborná hodinová sadzba – 13,5 € sa využíva ak vaše jednorazové upratovanie trvá 4 – 11 hodín. Zlatá hodinová sadzba – 12 € sa využíva ak vaše jednorazové upratovanie trvá 12 hodín a viac. Zlatá sadzba sa využíva aj pri predplatení 50 hodín s vyčerpaním do 3 mesiacov (pri dĺžke jedného upratovania od 4 hodín).

Minimálna sadzba, ktorú si účtujeme pri všetkých službách sú 3 hodiny, či už dané upratovanie trvá 3 hodiny alebo menej. Preto je minimálna cena akéhokoľvek upratovania 45 €.

Kompletné ceny nájdete prehľadne usporiadané aj v našom cenníku a ak máte akékoľvek otázky, neváhajte nás kontaktovať. Rôzne konkrétne príklady aj s presnými výpočtami cien si môžete pozrieť aj v našich prípadových štúdiách.

V zásade využívame dve možnosti. Prvá je, že v dohodnutý čas príchodu nás ako klient čakáte na adrese a po zatelefonovaní či zazvonení nám otvoríte. Druhá možnosť, ktorú využívame najmä u pravidelných klientov je, že na základe preberacieho protokolu máme vaše kľúče v úschove u nás vo firme a otvárame si sami. Upraceme vám v dohodnutom čase, kým nie ste doma a vy sa len vrátite do čistého.