FAQ

FAQ

Najčastejšie otázky

Možností je viacero. Najrýchlejšie je volať priamo na číslo +421 948505285, kde si už okrem cenového odhadu viete rovno preveriť aj dostupnosť termínov.

Na objednávky tiež využívame náš kontaktný formulár, kde vás po vyplnení základných údajov a ľubovoľného textu zakrátko kontaktujeme.

No a samozrejme využívame aj klasickú objednávku cez e-mail, kde na info@cleaningservice.sk uvediete základné údaje ako adresu a telefonický kontakt s krátkym popisom o aký objekt sa jedná a o aké služby máte záujem.

Áno, hovoríme. Presnejšie, jedna konkrétna osoba vo firme má vždy na starosti všetkých aktuálnych zahraničných, resp. anglicky hovoriacich klientov. Zastihnete ju na telefónnom čísle +421 948808285 alebo na e-maily jana@cleaningservice.sk.

Áno, samozrejme. Bežne to klienti, ale aj my ako firma využívame. Častým príkladom je, keď naraz na jednom objekte robíme okrem upratovania aj umývanie okien či tepovanie. Všetko závisí od vzájomnej dohody ako aj preferencií klienta, časového plánu či dostupných kapacít.

Za naše služby môžete zaplatiť v hotovosti, alebo platobnou kartou VISA a MasterCard. Platbu kartou musíte nahlásiť vopred, aby si naši pracovníci vedeli zobrať platobný terminál.

Ako ďalšia možnosť je platba prevodom na účet raz mesačne po vystavení faktúry za všetky poskytnuté služby v danom mesiaci. Tento spôsob platby je určený pre našich zmluvných klientov.

Konečná cena upratovania sa vždy odvíja od hodinovej sadzby, celkového počtu strávených hodín (tzv. normohodín – počet osôb na objekte x počet hodín upratovania) a jednorázového poplatku za dopravu.

Ak 2 pani upratovačky strávia upratovaním bytu 2 hodiny (2×2), výsledná suma bude 4-krát násobená hodinová sadzba (4 hod). Tú máme nastavenú v troch cenových úrovniach. Základná hodinová sadzba je 15 € pre akékoľvek upratovanie do 3 hodín. Strieborná hodinová sadzba – 13,5 € sa využíva ak vaše jednorazové upratovanie trvá 4 – 17 hodín. Zlatá hodinová sadzba – 12 € sa využíva ak vaše jednorazové upratovanie trvá 18 hodín a viac.

Jednorázový poplatok za dopravu 6 € / 12 € v závislosti od lokality upratovania.

Jednorázový poplatok 6 € je stanovený pre lokalitu : Staré mesto, Nové mesto, Ružinov, Vajnory, Rača, Dúbravka, Lamač, Podunajské biskupice.

Jednorázový poplatok 12 € je stanovený pre lokalitu : Jarovce, Rusovce, Devínska Nová Ves, Záhorská Bystrica.

Minimálna sadzba, ktorú si účtujeme pri všetkých službách sú 3 hodiny, či už dané upratovanie trvá 3 hodiny alebo menej. K cene treba pripočítať aj poplatok za dopravu 6 €. Preto je minimálna cena akéhokoľvek upratovania 51 €.

Kompletné ceny nájdete prehľadne usporiadané aj v našom cenníku a ak máte akékoľvek otázky, neváhajte nás kontaktovať. Rôzne konkrétne príklady aj s presnými výpočtami cien si môžete pozrieť aj v našich prípadových štúdiách.

Áno, samozrejme! Naša základná hodinová sadzba je 15 € a využíva sa pri akomkoľvek upratovaní do 3 hodín. Naša minimálna cena je tak 45 €, či už upratovanie trvá 3 hodiny alebo menej.

Ak vaše upratovanie trvá 4-17 hodín, šetríte s nami 10 % a vaša hodinová sadzba sa zníži na 13,5 €.

Ak vaše upratovanie trvá 18 hodín a viac (3 pani upratovačky na 6 hod), šetríte s nami až 20 % a vaša hodinová sadzba je 12 € ako bonus máte k dispozícii vysávač zadarmo.

Kompletné ceny nájdete prehľadne usporiadané aj v našom cenníku a ak máte akékoľvek otázky, neváhajte nás kontaktovať. Rôzne konkrétne príklady aj s presnými výpočtami cien si môžete pozrieť aj v našich prípadových štúdiách.

Áno, môžete. Túto možnosť klienti využívajú, ak majú obmedzený „budget“, alebo časť upratovania zvládnu sami a potrebujú len pomôcť. Alebo sa táto možnosť určí pre krátkosť času po našej vzájomnej dohode.

Napríklad, štandardné upratovanie 3-izbového bytu trvá 4 hodiny pri cene 60 € (4h. x 13,5€ + 6€ ). Pri vynechaní náročnej kuchyne, ktorú si pani domáca robieva sama, sa dostaneme na 3 hodiny a teda minimálnu cenu 51 € (3h x 15€ + 6€).

Štandardne upratujeme každý pracovný deň v čase medzi 8:00 – 16:00. Vo výnimočných prípadoch tento čas mierne upravíme podľa potreby, keď je nutné niekde začať skôr, či niečo dokončiť. Cez sviatky a víkendy bežne nepracujeme, no podľa požiadaviek a okolností sa vieme dohodnúť aj v tieto dni.

Váš termín, resp. čas príchodu, je vždy vopred dohodnutý a rovnako vždy sa snažíme, aby bol z oboch strán aj dodržaný a nevybočili sme tak z nášho denného harmonogramu.

Na každú dohodnutú zákazku si všetko potrebné starostlivo pripravíme a prinesieme. Okrem vysávača majú naše pani upratovačky so sebou všetko potrebné. Od mopu s vedrom, cez všetky možné hubky a handričky, až po všetky čistiace prostriedky. Vy sa nestaráte o nič, len o sprístupnenie objektu. Vysávač vieme priniesť tiež, a to za príplatok 10 € jednorazovo alebo 24 € mesačne.

Len pri požadovanom žehlení je nám nutné okrem vecí na žehlenie pripraviť aj žehličku a žehliacu dosku, tie so sebou nikdy nenosíme.

Používame čistiace koncentráty od Slovenskej firmy CleanFit.

Prípravky sú ekologické, biologicky vysoko odbúrateľné a nealergénne.

Firma získala certifikát NATUR PACK pretože pretože znížila plastový odpad na minimu.

V zásade využívame dve možnosti. Prvá je, že v dohodnutý čas príchodu nás ako klient čakáte na adrese a po zatelefonovaní či zazvonení nám otvoríte. Druhá možnosť, ktorú využívame najmä u pravidelných klientov je, že na základe preberacieho protokolu máme vaše kľúče v úschove u nás vo firme a otvárame si sami. Upraceme vám v dohodnutom čase, kým nie ste doma a vy sa len vrátite do čistého.

Nie, nemusíte, ale môžete. Závisí to od viacerých okolností a našej dohody, no konečné rozhodnutie, či budete pri upratovaní je vždy na vás. Najčastejšie upratujeme prázdne objekty, hlavne menšie byty, ktoré náš tím zvládne za krátky čas a každá osoba navyše je skôr prekážkou. Ale bežne sa prispôsobujeme aj chodu rodiny vo väčšom byte, dome či kancelárii, rovnako ako sa oni prispôsobujú nám – presunú sa do inej miestnosti a podobne.

Čas upratovania sa začína počítať časom nášho príchodu na objekt. Končí zavretím dverí a opustením objektu.

Toto vždy závisí od veľkosti objektu, objednaných služieb a počtu pridelených pracovníkov.

Menší 3-izbový byt, ktorého pravidelné štandardné upratovanie trvá 3 hodiny, môže trvať 3 hodiny pri jednej pani upratovačke, 1,5 hodiny pri dvoch, ale aj 1 hodinu ak potrebujeme byt upratať rýchlo a máme voľný 3-členný tím.

Ak sa v danom byte budú umývať aj okná vrátane žalúzií/roliet, čas je zvyčajne dvojnásobný, teda 6 hodín dokopy. Ak sa bude tepovať aj sedačka s menším kobercom, prirátame ďalšiu hodinu a sme na 7 hodinách, čo štandardný 2-členný tím zvládne za 3,5 hodiny.

Pri pravidelných klientoch sa bez debaty dodržiava stanovený čas, ktorý sa mení len pri občasných službách navyše. Odhadovaný čas pri novom objekte sa vždy musí niekde stretnúť s realitou a teda výsledný čas vždy závisí od reálneho stavu a času upratovania.

Pri nových klientoch sa väčšinou s odhadovaným časom tiež trafíme, či už s obhliadkou alebo bez nej. Avšak stáva sa, že pri prvom upratovaní sa čas môže o niečo navýšiť, keďže si byt nastavujeme na náš štandard a v ďalších upratovaniach ho už len udržiavame. Pre túto potrebu máme zavedenú polhodinovú tarifikáciu. Ak reálny čas presiahne stanovený odhad o max. 30 minút, vy neplatíte celú hodinu navyše, my tým nič nestrácame a obe strany sú spokojné.

Vždy toľko, koľko sa dohodneme. Základným kľúčom na pridávanie počtu pracovníkov je ale veľkosť objektu. Na malé byty do 3 hodín času zvyčajne chodí jedna pani upratovačka, na väčšie byty a menšie domy 2-členný tím a na veľkometrážne byty či domy 3-členný tím. Pre vás je podstatné, že pri akomkoľvek počte pracovníkov zaplatíte vždy rovnako. No a samozrejme platí pravidlo, čím viac pracovníkov, tým kratší čas.

Vždy sa snažíme vyhovieť tejto požiadavke, aj keď to nie je stále možné. Je to aj jeden z dôvodov prečo využívame prácu v tímoch – aby aspoň jeden z pracovníkov poznal daný objekt a zaučil ďalších v prípade, ak niekto vypadne. Rovnako, ak na daný objekt chodí len jedna pani upratovačka, už na začiatku si zaškolíme dve, aby sa v prípade potreby vedeli striedať.

Našich zamestnancov si poctivo preverujeme a pracovný pohovor u nás má niekoľko úrovní. Potom nasleduje zaškolenie a overovanie si schopností priamo na zákazkách. Samozrejme, spočiatku nechodí nový pracovník na zákazku nikdy sám. Vždy na neho niekto dohliada a kontroluje ho. Prejde dlhý čas, kým sa presvedčíme jednak o kvalite upratovania a jednak o zodpovednosti a diskrétnosti. Za tento čas nás daný pracovník musí presvedčiť aj o svojej dôveryhodnosti. Niektorí týmto zdĺhavým procesom prejdú a stanú sa súčasťou nášho tímu, s inými sa musíme rozlúčiť.

Rôzne nehody a náhody sa z času načas stávajú, a preto sme poistení voči škode spôsobenej zamestnancom až do výšky 200 000 €.

Každá naša pracovná zmluva má internú doložku o mlčanlivosti. Vysvetlenie významu diskrétnosti v našom obore je aj súčasťou zaškolenia každého nového pracovníka. Nehovoriac o tom, že diskrétnosť voči klientom je súčasťou našej firemnej kultúry, a tak to už vo firme všetci berú ako samozrejmosť.  Naši dlhoroční zamestnanci tak prirodzene dohliadajú na tých novších, a v neposlednom rade sú tu aj kontroly manažérov, ktoré ale vzhľadom na vyššie uvedené zvyčajne nie sú nutné. Jednoducho povedané, nikto sa nedozvie o pomeroch vo vašej domácnosti alebo firme.

Pri hľadaní voľného termínu má vždy prednosť pravidelný klient. Bežne sa totiž u nás čaká na termín aj 2 týždne. Pravidelné termíny sú termíny fixné a garantované a menia sa tak len výnimočne.  Navyše ak pravidelný termín vyjde na sviatok, vždy sa ho snažíme včas nahradiť.

Pri nedostupných oknách je nutná obhliadka, aby sme zistili do akej miery sú pre nás nedostupné. Ak ich realizáciu nezvládneme sami, vyžívame spoluprácu externých horolezcov.

Share