Upratovanie po nájomníkoch

Upratovanie po nájomníkoch

Upratovanie po nájomníkoch

Dáme vašu nehnuteľnosť do poriadku po nájomníkoch.

Ste vlastník bytu, ktorý prenajímate a potrebujete ho dať do poriadku predtým ako ho znovu prenajmete?

Alebo ste naopak nájomník, ktorý má odovzdať byt v stave ako ho prevzal na začiatku? Krásny, čistý, voňavý.

Či už ste na jednej alebo druhej strane barikády, upratovanie po nájomníkoch je pre vás to pravé. Toto upratovanie prevyšuje naše štandardné a dokonca aj hĺbkové upratovanie. Ide naozaj do hĺbky tak, aby sa hneď po ňom mohli sťahovať noví nájomníci. Hlavný rozdiel je ten, že sa pri ňom robí všetko aj zvnútra – to znamená, že skrinky, poličky a zásuvky budú zvnútra čisté a pripravené na veci nových nájomníkov. Rovnako už vo svojom základe obsahuje aj vyčistenie chladničky a mrazničky, ako aj rúry či mikrovlnky zvnútra.

Všetky rozdiely oproti nášmu štandardnému a hĺbkovému upratovaniu nájdete presne rozpísané v našom Checkliste Upratovania. Samozrejme, všetko sa odvíja od vašich požiadaviek a teda vždy vieme nejaké služby odobrať či pridať, závisí len na našej dohode.

Prečo si vybrať naše upratovanie po nájomníkoch?

  • celý stres z uvedenia bytu do pôvodného stavu je na našich pleciach
  • byt je po našom uprataní už naozaj „ready to use“
  • precíznosť a kvalita „do hĺbky“
  • upratovacie prostriedky a nástroje v cene
  • skúsený tím

Otázky a odpovede

Využívame prevod na účet po vystavení faktúry, ako aj platbu v hotovosti a platbu kartou. Najčastejšou platobnou metódou je u nás platba prevodom na účet raz mesačne po vystavení finálnej faktúry za všetky poskytnuté služby v danom mesiaci. Platbu v hotovosti a platbu kartou využívame najmä pri jednorazových klientoch, resp. pri nižšej frekvencii upratovania alebo ak ju klient vyslovene preferuje.

Konečná cena upratovania sa vždy odvíja od hodinovej sadzby a celkového počtu strávených hodín (tzv. normohodín – počet osôb na objekte x počet hodín upratovania).

Ak 2 pani upratovačky strávia upratovaním bytu 2 hodiny (2×2), výsledná suma bude 4-krát násobená hodinová sadzba (4 hod). Tú máme nastavenú v troch cenových úrovniach. Základná hodinová sadzba je 15 € s DPH pre akékoľvek upratovanie do 3 hodín. Strieborná hodinová sadzba – 13,5 € sa využíva ak vaše jednorazové upratovanie trvá 4 – 11 hodín. Zlatá hodinová sadzba – 12 € sa využíva ak vaše jednorazové upratovanie trvá 12 hodín a viac. Zlatá sadzba sa využíva aj pri predplatení 50 hodín s vyčerpaním do 3 mesiacov (pri dĺžke jedného upratovania od 4 hodín).

Minimálna sadzba, ktorú si účtujeme pri všetkých službách sú 3 hodiny, či už dané upratovanie trvá 3 hodiny alebo menej. Preto je minimálna cena akéhokoľvek upratovania 45 €.

Kompletné ceny nájdete prehľadne usporiadané aj v našom cenníku a ak máte akékoľvek otázky, neváhajte nás kontaktovať. Rôzne konkrétne príklady aj s presnými výpočtami cien si môžete pozrieť aj v našich prípadových štúdiách.

Áno, samozrejme! Naša základná hodinová sadzba je 15 € s DPH a využíva sa pri akomkoľvek upratovaní do 3 hodín. Naša minimálna cena je tak 45 €, či už upratovanie trvá 3 hodiny alebo menej.

Ak vaše upratovanie trvá 4-11 hodín, šetríte s nami 10 % a vaša hodinová sadzba sa zníži na 13,5 €.

Ak vaše upratovanie trvá 12 hodín a viac alebo si predplatíte 50 hodín vopred pri dĺžke jedného upratovania aspoň 4 hodiny, šetríte s nami až 20 % a vaša hodinová sadzba je 12 €.

Kompletné ceny nájdete prehľadne usporiadané aj v našom cenníku a ak máte akékoľvek otázky, neváhajte nás kontaktovať. Rôzne konkrétne príklady aj s presnými výpočtami cien si môžete pozrieť aj v našich prípadových štúdiách.

Áno, môžete. Túto možnosť klienti využívajú, ak majú obmedzený „budget“, alebo časť upratovania zvládnu sami a potrebujú len pomôcť. Alebo sa táto možnosť určí pre krátkosť času po našej vzájomnej dohode.

Napríklad, štandardné upratovanie 3-izbového bytu trvá 4 hodiny pri cene 54 € (4 x 13,5). Pri vynechaní náročnej kuchyne, ktorú si pani domáca robieva sama, sa dostaneme na 3 hodiny a teda minimálnu cenu 45 € (3 x 15).

Na každú dohodnutú zákazku si všetko potrebné starostlivo pripravíme a prinesieme. Okrem vysávača majú naše pani upratovačky so sebou všetko potrebné. Od mopu s vedrom, cez všetky možné hubky a handričky, až po všetky čistiace prostriedky. Vy sa nestaráte o nič, len o sprístupnenie objektu. Vysávač vieme priniesť tiež, a to za príplatok 10 € jednorazovo alebo 24 € mesačne.

Len pri požadovanom žehlení je nám nutné okrem vecí na žehlenie pripraviť aj žehličku a žehliacu dosku, tie so sebou nikdy nenosíme.

Share